äcklig gubbe!

Hejhej.
Igår var jag med Älskling & massa andra. Sen på kvällen åkte jag och Olliwer hem till mej och han sov här, vi kollade film och gosade sen sov vi. Morgonen var väl inte den bästa menmen... Åkte iaf ner till pekås och träffade Ronja & Mommo, sen kom de väl flera. Efter ett tag kom det en skit ÄCKLIG GUBBE och fråga om han kunde sätta sej bredvid mej jag sa gör det du, men då ställde jag mej för jag ville inte sitta där och då ramlade äcklet på mej, då puttade jag bort honom så va han på väg att ramla i Ronjas knä. Usch han höll på och babblade hela tiden värkade vara värsta peddo eller något för han tjatade på mej och Ronja hela tiden. Sen ringde de polisen för han var verkligen sjuk i huvet och när dom väl kom hade han cyklat där ifrån men vi berättade vad han gjorde och vad han sa, så dom åkte och leta efter honom. Sen va vi väl kvar ett tag sen åkte älskling hem, och de andra med och sen skulle Ronja hem & äta så jag drog till Olliwer, men sen hände det lite så jag gick hem till Ronja iställe sen när hon ätit gick vi och träffade Ida & Alvers & Adam. Sen åkte jag hem för jag ska snart käka :D
Sen åker jag nog och träffar Ronja & dom igen.
Puss på er ♥ 

 
älskardej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0