Dagens slut var en chock !

Dagen började med att jag och Moa satte oss vid datorn och skulle fixa min & hennes blogg.
Vi satt i flera timmar för att kunna fatta hur man gjorde en header, men de sluta med att vi gav upp och frågade runt *PINSAMT*. Sen på eftermiddagen fick vi tag på våran hjälp av en jätte duktigt & snäll tjej, så hon fixade det för 10 minuter sen, så nu är det bara att börja använda bloggen, förutom att hon ska få byta min header någon dag när ja fått in bilder på Moas dator.
Är i Arvika hos min pojkväns & moas mammas barndomskompis. Vi ska hjälpa han och måla om hans hus men idag regnade det ju så blev inte av för min del men Olliwer och Kent & Sussanne målade en sväng när det va uppehåll. Hoppas på bättre väder imorgon!
Efter maten och efterrätten och sånt tog vi bilen ner och skulle kolla på en älv eller vad det nu var, och då åkte vi in i skogen sen kom vi till en åker och ett hus, vägen va så smal så kunde inte vända så fick åka in på deras tomt och va tror ni det kommer ut ?
FYRA NAKNA KILLAR UT FRÅN EN BASTU, och kommer fram till bilen och frågar vad vi gör här. Jag höll på och dö av vad pinsamt det var, men dom värkade inte bry sej och ville att vi skulle följa med dom ner där dom skulle bada och såklart var det älven så vi fick ju ta bilen ner över åkern menas dom sprang nakna över med deras vita rumpor! Men jag tror iallafall en tyckte det va en ganska rolig stund... Olliwers mamma Sussanne ! Själv fick jag världens chock och ville bara därifrån!
Men i efter tanke så var det väldigt kul. :p Nu ska jag sätta mej och kolla Tv med de andra så vi hörs imorgon. Ha det bra puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0