dryg morgon !

Hejsan !
Vaknade ungefär runt 7.00inatt av att det ösregnade & åskade. Kunde inte somna om för jag va så orolig över min kanin, va på väg att gå ut och hämta henne flera gånger men Olliwer sa att hon klarar sej. Jag somnade väl om runt 07.45 eller något sånt.
Sen vaknade jag igen klockan 12.30 och då gick jag upp & satte mej vid tv:n, sen kom älskling upp så åt vi frukost sen stack han hem & då gick jag ut och hämtade in Lucky alltså min kanin.
Hon hoppade runt på mitt golv medans jag städade. När jag var klar gick jag ut med henne till buren igen & gav henne mat. Sen gjorde jag mej iordning och märkte något jätte äckligt när jag skulle tvätta navelpercingen, det var typ en bubbla med blod under hålet usch! Men jag tvättade sönder den så nu är det inte så mycket äckel kvar. Sen klädde jag på mej & plattade håret och sminkade mej och nu ska jag träffa älskling och några flera. Kanske lägger in något senare beror på när jag kommer hem. Pusshej ♥

 
finaste Lucky ♥ 
 
 
dagens outfit, lite lätt så :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0