En tur på stan.

Här är dagen idag då.
Träffade Ronja på morgonen och hon följde med hem till mej. Vi gjorde oss iordning sen åkte vi till stan, ville kolla lite kläder och fick ett present kort av älskling på ginatrico när jag fyllde år har inte hunnit använda det förens nu, så köpte mej en tröja & 3 par trosor om ni vill veta det haha. Sen köpte jag ett vit linne på bikbok & ett hårband sånt man har på hösten & vintern men tänkte har ju varit rätt kallt dom senaste dagarna så kanske kan ha det ändå :p Köpte även hårfäg & en deo till mamma. Och när Ronja hade dragit så kom Lisa & Carro och gick runt med mej, sen skulle Carro dra en sväng, då gick jag & Lisa och fikade. Kände att jag inte hade någon ork till att leta mer kläder var för varmt för att gå på stan idag igentligen, så vi tog en varsin chokladboll & jag en cappuchino. Sen kom älskling & Mommo till oss fast dom försvann direkt då följde Lisa med mej och köpte en sak till Olliwer kom på att jag skulle göra de, och det fick bli en liten sak för han fyller ju snart år, så köpte iaf ett hjärta som man ställer ett ljus i och så står det "Jag brinner för dej" den tyckte vi var rätt gullig så den fick det bli. Sen tog vi alla bussen hem, fast Olliwer & Mommo följde med mej hem så käkade jag och Olliwer. Sen drog dom i för väg dom orkade inte vänta på att jag skulle blogga. Men ska ner och träffa dom & Lisa och Carro nu iaf så hörs imorgon, fast ganska sent ska iväg med älskling & hans mamma tidigt på morgonen för de ska fiska, sen hem och så ska jag till syrran för mamma & jag ska vara barnvakter till Max ♥
Puss på er ♥   
 
 
dagens outfit. Svarta leggings & ett vit linne som jag stoppar i byxorna,
Sen ett svart skärp.  
 
 
Lisa ♥ 
 
 
Bjuder på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0