Förlåt verkligen !

Hejhej.
Förlåt för att jag inte har uppdatera på 2 dagar nu, men jag har inte hunnit.
Men iaf iförr går så var jag med Ida & Ronja & Alvers & Adam vi gjorde typ ingenting.
På kvällen hände en ganska läskig sak, men vi gjorde iaf något bra i från oss, orkar inte dra upp allt men.
Sen blev det hem. Och igår så var jag med Älskling & Mommo ett tag sen hämtade mamma mej för jag skulle hem och göra mej iordning. När jag var hemma duschade jag sen sminka mej & satte på mej kläder sen åkte jag ner en sväng till Ronja & Mommo, sen kom älskling. Efter ett tag var jag tvungen att cykla hem, för att fixa håret & byta kläder skulle till Johanna på en tjej fest. Min snälla syster Matilda körde mej dit och när jag kom dit skulle vi käka och de bjöds på tacos, sen efter det så plockade vi in sen satte vi oss på verandan igen, och så körde vi typ jag har aldrig. Efter det så började några dansa själv satt jag med Linn som höll sej nykter med mej hela kvällen, haha vi drack faktiskt vatten en gång sen drack vi vanlig dricka. Det var såklart kul att vara där men ett tag var det så mycket skrik när några väl började bli lite snurriga och det tålde inte mitt huvud men jag bet ihop. Men senare så kände jag och Linn att vi kunde bli hämtade för jag hade så ont i huvet, så min syster kom och hämtade mej och Linn. Men jag tackar ändå för kvällen och hoppas att det slutade bra för er !
När jag kom hem slängde jag bara på mej ett par mjukis, sen körde min syster ner mej till Ronja, sen gick jag och älskling till han och va där lite sen följde han med mej hem och sov hos mej! :)
Idag får jag se vad det blir, just nu sitter jag i soffan & älskling sover men ska ta och göra mej iordning snart sen äta frukost så pusshej, ska sluta glömma att blogga ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0