förlåt !

hej ej på er !
Förlåt att jag inte gjorde något inlägg igår men jag hann inte hade för mycket att göra så får göra 2 nu, börjar med går dagen :D
Mamma väckte mej runt 10.00 då gick jag upp och gjorde mej iordning, sen kom syster Johanna & Micke & Max & hämtade mej och Mamma. Vi åkte först till det dära stället där vi åt räkmackor och herregud vad stora de var, men tryckte i mej hela mackan men inte driekt alla räkorna va för mycket, men hade inte ätit någon frukost så var jätte hungrig! Sen när vi stuttit där en stund och pratat så åkte vi vidare. Vi åkte typ till Mimmis design som låg hur udda som helst menar inte direkt en affär som man ser om man åker förbi, och fanns ingenting att ha där va mer en affär för gamla så vi åkte till borgviks kvarnens café, sen åkte vi till själva stället där den dära kvarnen låg. Va faktiskt fint där förutom att dom renoverade kvarnen. Men bredvid vart det ett fint vatten fall eller vad det nu var, fint var det iaf tog lite kort på det. Sen efter det åkte vi hem fast innan ville Johanna fort till bergvik för hon skulle köpa en tjock tröja och ett par skor blev det också, sen köpte mamma en jacka till Max med så han fick sej lite saker, sen åkte vi iaf hem och så träffade jag älskling & Mommo och ronja och Carro. 
Pusshej ♥
 
 
king size räkmackan ;) 
 
 
vid Cafét :)  
 
 
syster vid vattenfallet :) 
 
   
ett till vattenfall ;)  
 
 
Finaste Max ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0