Fullt upp !

Hejhej!
förlåt ännu en gång för dålig uppdatering!
Men jag har haft så sjukt mycket för mej. Igår var jag på dop för min älskade Max! Det gjorde syster Johanna & Micke till ett fint dop. Max var sjukt söt är världens gladaste moster kan jag lova er!
Hinner inte lägga upp bilder just nu inte lagt över dom än, men det får göras imorgon eller något.
Och idag var det ju första dagen på gymnasiet, sjukt tråkigt att skolan börjat men... Gick iaf bra, visst inte vem någon var i klassen innan, men kände igen ansikten på en del. Men under dagen började man ju prata med några. imorgon ska vi göra en massa saker, som t.ex ta båtbussen till Mariebersskogen och grilla & ha lite aktiviteter där. Innan det skulle vi och lyssna på något kommer inte ihåg vad. Men får se om det blir en bra dag och att man lär känna de andra. Är 22 tjejer i klassen & 4 killar. Men hoppas på att jag valt rätt linje värkar iaf väldigt bra. Nu ska jag åka ner till min älskling & sova där, för snart flyttar han ifrån mej... fast han kommer ju hem på helgerna och kanske nån dag under veckan så jag får träffa honom! usch kommer sakna dej gubben ♥
Ha det bra allihopa, bilder hoppas ja på att jag kommer ihåg imorgon! Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0