Hemlighet !

Tjue !
Det blev ganska sent sen sista inläggt, men jag och Moa tog ju lite bilder och var ute med hundarna. Sen la vi in bilderna på datorn och sen fixade vi lite. Olliwer & Kent va ju och fiskade och Sussanne satt uppe vid datorn så jag och Moa passade ju självklart på att busa men det är en hemlighet, ingen har sagt något än så värkar inte som Kent eller Sussanne märkt något men kanske avslöjar imorgon. Ska lägga upp 3 eller 4 bilder sen orkar jag inte mera kanske lägger in några flera imorgon om jag har tid till det.


   
Bjuder på de roliga... 
 
 
Så kan man se ut... 
 
 
lite busig är man :D 
 
 
Lilla skiten Moa ♥ 
 
 
Sista bilden får Krutov vara med på så kanske det kommer flera imorgon som sagt!
Sov så sött ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi.O

Fina bilder,äntligen!

2011-08-08 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0