Max ♥

Hej på er !
Igår hade jag inte tid att blogga. Men iaf så var jag ju med älskling & hans mamma och fiskade. Fick inte en enda fisk ändå var vi där från 11.30 till typ 19.00. Va ganska drygt i slutet jag va skit trött & hade ont i huvet så jag la mej på en filt och sov. Sen när jag vaknade packade vi ihop och åkte hem. Mamma skulle passa Max hela natten och vill att jag skulle komma dit, så Sussanne släppte av mej hos min syster. När jag var där så gosade jag med sötaste pojken och lekte lite. Sen så var det dags att lägga honom, och när han hade somnat så gick jag ut och träffade älskling & Ronja & Adam & Edvina & Linus & Mommo & Ida. Va väl med dom ganska länge sen följde älskling med mej till min syster så sov han också där. Och nu är jag hemma har duschat & gjort mej iordning så ska väl ner och träffa massa antar jag, sen blir det nog att sova hos Ronja :D
Puss på er ♥ 
 
 
dagens outfit, tröjan är från ginatrico även leggingsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0