Mysig kväll ♥

Hej på er !
Jag fick mitt efterlängtande godis tillslut och åt tills jag fick ont i magen, det kostade mej 65kr det dära äckliga godiset, va gott innan jag kände mej spy färdig nu ångrar jag att jag köpte det men så är det alltid. Men iaf efter vi köpt godis så åkte vi hem till Karina som är Sussannes moster fick jag reda på. Vi va där från ungefär 17.00 till 23.00. När vi kom dit så fikade vi och sen lekte jag och Moa med lilla Gry som är 2 år, vi gick och kollade på hästar och det första vi sa till Gry va att inte ta i stängselet för då får man en stöt men såklart så tar hon tag i det men värkade inte bry sej hon bara skrattade tror hon tog i de minst 3 gånger knäppisen. Sen när vi kom tillbaka satte vi oss ute hos Karina & Sussanne och gav Gry en massa godis och hade lite myspys och satt och sjöng massa sånger som Gry tyckte om efter en stund gick vi in för då skulle hon äta kvällsmat men det gick inte i så mycket efter allt jag och Moa stoppade i henne... Sen gick Karina upp och la henne och när hon kom tillbaka ner gick vi ut och satte oss och pratade tills klockan va 23.00. Magen kurrade efter mat precis hela tiden för vi hade ju inte ätit något sen frukosten förutom en massa godis då... Men när vi kom hem så gjorde vi lite snabbmat och slängde i oss. Och nu ska jag lägga mej och kolla tv med de andra sen ska iaf jag gå och lägga mej börjar känna mej ganska dålig tack vara min älskling som varit sjuk i flera dagar nu menmen. Har iaf haft en mysig kväll, godnatt på er ♥ 
 
 
här får ni en bild från igår btw :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0