Myspys med Mamma!

hejhej!
Igår när jag träffade älskling så åkte vi ut i hans båt och fiskade, men såklart så fick vi ingen fisk.
Sen åkte vi hem & lämnade grejerna hos honom sen träffade vi Ronja en stund hos henne, sen åkte vi hem och jag gjorde mej iordning för natten sen gick jag & la mej men Olliwer satt upp ett tag till och spelade.
Imorse när jag vaknade gick jag upp drog på mej kläderna och tog cykeln hem.
När jag var hemma duschade och sen satte på mej kläder sen åkte jag med Pappa & hyrde 2 filmer som jag och Mamma ska se på ikväll en kärlek som heter Charlie st. Cloud & en skräckis som heter I spit on your grave, får se om jag och mamma vågar se den står nämligen "om du pallar se den!" usch! Sen köpte jag dipp och morötter och gurka som vi ska ha ikväll. Nu ska jag ut & springa med pappa han stressar sönder mej !
Pusshej hör av mej ikväll !

 
älskling i båten ♥

 
& älskade Mamma, enda bilden jag hann hitta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0