Mysterium!

Måste bara säga det hära, det är jätte konstigt !
I min handväska som har ett stort fack & 2 stora fack på sidorna. Och det är ju innertyg i varje fack, och det är så att jag tappat bort min hem nyckel... och va tror ni att min mamma säger när jag kommer hem?
Julia jag tror att dina nycklar är i botten av själva väskan, alltså imellan innertyger och skinnet och det roliga är hur F*N har dom kommit dit ? Hittar inte ett enda hål någonstans i väskan inte mamma heller!
Det är skit konstigt hur ska jag få ut den och pengarna som är där i och vad det nu är mer. Vill ju inte förstöra väskan, men antar att det finns ett hål någonstans men vart? Åh blir tokig på det :o
Lovar att skriva om jag nu löser det...
Hejduu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0