skit väder !

Hellu !
Kom precis hem, har varit ute med Älskling och en massa folk.
Tror jag ska lägga mej och kolla på lite filmer snart börjar bli lite trött.
Fattar inte vad det är för fel på vädret känns som det redan är höst, är hur kallt som helst ut & blåser och regnar hela tiden skit tråkigt! Hoppas iaf det blir fint imorgon för då ska jag åka iväg med Mamma & syster Johanna och hennes goaste kille Micke och såklart deras sötaste son Max som jag är skit glad över att vara moster till!
Vi ska åka till Värmskog någonstan vid arvika för att prova på några räkmackor som är lika stor som en pizza nästa haha! Va typ mammas kompis som hade käkat det och så sa mamma att vi kunde åka dit, för igentligen skulle vi till rottnerosparken men kom på att det var en dålig idé Max är ju bara 4,5 månader än så länge så bestämde oss för mackorna! Är faktiskt väldigt sugen på det just nu, såg en på bild ni ska bara se dom alltså :p 
Får lägga upp en bild på den imorgon haha. 
Frästen sitter och pratar med min andra syster Matilda måste bara säga att jag saknar dej jätte mycket längtar tills du kommer hem på söndag, för jag behöver dej här just nu älskar dej syster!
Aja nu ska jag kolla film om jag inte lägger mej i soffan hos Mamma först och kollar tv. 
Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0