Tur med vädret idag!

Hej på er!  Idag hade vi iaf tur med vädret. Dagen började med att min älskling väckte mej och sa att frukosten var klar, sen gick han ner och jag somnade såklart om. Sen kom han upp och sa att det brinner och då satte jag mej upp så hällde han vatten på min rygg shysst, sen när han gick ner satte jag på mej kläder och gick ner så åt vi frukost. När vi va klara blev det på med målarkläderna och ut och måla huset, det blev toppen bra har bara en vägg kvar att måla. Efter de blev de på med andra kläder och ut i skogen med Älskling & Kent & Sussanne för att plocka svamp och så skulle vi gå till någon stuga långt in  i en skog. Hatar att gå i skogar är så himmla klumpigt och jobbigt, plus att jag är rädd att stötta på en älg eller björn... Sen när vi kom tillbaka så blev de att ta en dusch sen äta mat. Nu ska jag och Moa gör iordning oss och ut med hundarna sen ta lite kort så vem vet kanske lägger in lite bilder senare ikväll. Ha det bra så länge pusshej!


Tur med vädret idag!

Kommentarer
Postat av: Mimmi.O

Låter som ni har fullt upp! Härligt det!

2011-08-07 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0