1 december = Julkalendern !

Sitter framför tv:n och har nyss tittat på första avsnittet av julkalenderna, spännande!
Missade nämligen att titta imorse, men går alltid lika bra på kvällen.

Efter skolan åkte jag hem, för min favorit kille Max skulle komma hem till mig och mamma en sväng för att leka och mysa.
Vi hade verkligen jätte roligt, han är världens goaste kille, skrattar hela tiden nästan aldrig ledsen mer än när han är trött. Och så är han ju så j*vla fin!
Innan han blev hämtad nu så satt vi och tog massa kort med webben.
Han var här hos oss från 16.30 och var här till 18.40 ungefär, alltid lika jobbigt att säga hejdå till min älskling.
Älskar dig min bästa kille!<3

Nu ska jag snart ut och träffa Ronja en stund, sen blir det hem och kolla film!

Och bara för att Maxiboy är med på bilderna så bjuder jag på dom!

 
 


Älskar dig Max min prins ! <3


Kommentarer
Postat av: syrran j

<3 <3 <3

2011-12-01 @ 22:05:01
Postat av: Mamma Mimmi

Goaste barn och barnbarn! <3

2011-12-02 @ 22:01:20
Postat av: Syster M

fiiiiiiiina bilder på er!!!

2011-12-05 @ 21:57:04
Postat av: Julia

Johanna: Älskar dig syster <3

Mamma: Och jag har världens goaste mamma & Max har världens bästa mormor !<3

Matilda: Tack syster <3

2011-12-06 @ 13:07:00
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0