Fixat...

bilderna från JULMARKNADEN!
Så tänkte att jag skulle lägga upp några nu, men kan säga att bilderna är inte direkt bra dom är tagna med mammas mobil så ahh...
Och jag ska lägga upp bilder på mina julklappar och några från julafton men igår var jag så sjukt trött så orkade inte krångla med det. Kan försöka hinna med det ikväll!

Snart kommer min saknade Jessica hit!
Jag ska snart göra mig iordning, men har ett problem!
Plattången är hos min pappa och nästa alla mina kläder så hemskt! 
Så får vänta tills pappa kommer ner hit med väskan.
Sen blir det iväg till stan idag också, köpte ingenting igår.
Skulle köpa ett par byxor men såklart så var de slut när jag väl skulle ha dom och usch va sur jag blev!!
Hoppas på lite mindre folk på stan nu, men anatar att det inte kommer vara så.
Men aja nu ska jag sminka mig så har jag det gjort iaf!

Här kommer några bilder, men de är inte så bra.



lägger upp resten sen, måste till bussen nu o internet är as seeeeggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0