JULAFTON ! ♥

Hej alla glad människor !
Dåligt av mig att jag inte har bloggat! Men mitt internet har varit skit segt och vi hade inte med datorn till skolan den sista veckan. 
Sjukt skönt med Jul Lov måste jag säga, behövdes verkligen efter allt hårt arbete de 2 sista veckorna i skolan.
Idag är det JULAFTON!
Först nu blir det med pappa hem till Faster & Farbror o kusiner, där farmor och farfar också kommer vara. 
Efter kalle anka så kör pappa mig till min syster Johanna där jag kommer vara på kvällen med mamma och min andra syster Matilda  och sedan är de väl flera från  johannas & mickes sida som kommer vara där. 
Hoppas på en bra julafton iaf och är sjukt taggad på att öppna paket! Det är ju det bästa som finns tycker jag!
Och hoppas på många bra saker i dom. 
Jag kommer lägga upp bilder på sakerna imorgon eller måndag, och ska försöka fixa över bilderna från julmarknaden någon dag under veckan nu!

Iaf, pappa väckte mig imorse vid 10.00 ungefär då käka vi frulle sedan öppna vi paketen som låg under granen och detta fick jag :D 


syns ej så bra, men tycker dom är skit snygga iaf!


Underbar !

Dålig bild, men en jätte fin blus eller va man kan kalla de!


lite smått, mysiga strumpor, dusch kräm,
ansiktsmaskar, dusch handskar som ja kallar de. 

Älskar dig Luna, God Jul <3


Jag älskar dig Pappa ! <3

Har en röd kläning från gina tricot kosta 299.00 kr
köpte den i Göteborg. 

Egooo :D


Aja nu ska vi åka,
God Jul på er allihop, hoppas ni får en bra JULAFTON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0