Julmarknad imorgon!

Det är ganska hemskt att få världens klump i magen när folks
riktiga sida kommer fram tillslut, man litade på personen och kunde vara öppen med allt.
Men tillslut kommer den rätta personen fram som man tror man visste vem den var efter några år, men ibland kan man verkligen lura sig själv och jag skämms verkligen!
Men nu tänker jag skita i att slösa mer energi på någon som bara ger en massa skit ord tillbaka och beter sig som ett helvete, jag har gjort mitt nu och bryr du dig inte så orkar fan inte jag heller göra det mer! Ska inte behöva fälla tårar över någon som inte förtjänar dom längre!
Blir så sur på detta!

Och med detta jag skriver nu så vill jag inte att alla ska ta åt sig ifrån min klass.
Igentligen har jag inte heller med saken att göra, men man blir faktiskt påvärkad eftersom vi alla är i samma klassrum och man kan känna av den "dåliga stämningen" och jag undrar hur länge det ska behöva vara så?
Jag menar vi är ju en enda stor klass och vi ska gå med varandra i 3år och har inte hunnit gå 1år än...
Hoppas allt löser sig tillslut, iaf skit snacket som går bakom ryggarna på folk.
Vill man ha något sagt om någon person så tycker jag att man kan gå fram och ta de med den istället för att de ska komma från någon annan som hört de.
Hoppas alla kan satsa på att få klassen till den dära roliga barnsliga klassen som alla tycker så mycket om igen!!
Vi alla är klasskompisar, alla behöver inte prata med varandra men man behöver ändå inte ge blickar och allt sånt eller umgås på fritiden. 
Och ta inte åt er ni som inte känner av detta, men va tvungen att få ut det nu.
Men de kommer lösa sig tror jag iaf! :D


Okej nu blickar vi bort från "problemen".
Efter skolan idag så åkte jag hem till pappa och la mig i sängen och dog för stunden, sen packade jag klart allt så körde han ner mig till mamma och när ja kom till henne satte jag mig direkt i sängen och kolla på oth. Sen så frågade David om jag kunde komma ut en snabbis och träffa han och bryske så ah gick ut till dom i typ en kvart sen blev de hem och äta, sen skulle Johanna som jag inte varit med på år och dar träffa dom en stund, så hon fick komma hem till mig sen gick vi alla ut och hem till henne där hon hämta saker för hon skulle till sin pappa. 
Sen när hon åkte så drog Bryske hem för att äta och jag o David gick en sväng till rudsskolan för att se om de va någon rolig människa där, men "fritidsgården" va typ tom så jag drog hem till mamma för att kolla Idol med henne. 
Och usch va ledsen jag blev över att Robin inte vann, men visst Amanda har varit väldigt duktig och tror ändå det kommer gå bra för honom!
Nu ska jag lägga mig och sova ska upp kl.05.00 och göra mig iordning för att sen sitta på ett tåg mot Göteborg, jag och mamma ska på julmarknaden i liseberg blir nog jätte mysigt!
Bara att de hade varit "världens" storm i gbg idag hörde jag så hoppas vi får bättre väder imorgon!
Aja ska väl först och främst leta julklappar sen får ja se om jag hittar något till mig själv.
De kommer väl upp bilder på söndag eller något.
Oj nu blev de ett långt inlägg.
Ha en bra helg med er!
Puss & Kram


åh va vacker trött tjej o ledsen för att Robin inte vann :(


Fast ändå glad inför morgon dagen !:D
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0