Mys kväll hos Jessica!

Sitter hemma hos min underbara vän Jessica tillsammans med Olliwer och vi har kollat på 2 filmer och är nu inne på våran tredje. Såklart så har vi ju godis och chips o dipp och coca cola! 
Har haft en jätte bra och rolig dag orkar inte skriva allt.
Men på stan köpte jag en skjorta typ och en Bh & läppglans bara för att de kosta 10kr st ;)
Lägger upp bilder imorgon.
Har fixat bilderna på julklapparna, men dock inte lagt in dom på datorn än men ska försöka hinna med det imorgon.
Men här får ni rästen av bilderna och några från julafton, men allt är taget med mammas mobil så är ingen bra kvalitet på dom men hoppas ni har bra ögon annars får ni stå ut. 



haha de började ju såklart regna och hade inga bra kläder så fick 
köpa dessa snygga regnsaker, o mamma ville att jag skulle ha denna
snygga tomte kepsen endast för ett kort, så aja man ställer ju såklart
upp!

slut på de, glömde dock att visa vad jag köpte men får bli en annan gång
ni börjar väl bli vana med att jag är seg? 

JULAFTON!


stiliga Max hade skjorta dock ingen kavaj, men röda byxor ;)

Peo, min morbror & Maxiboy !

Jag & syster!  usch ser tjock ut :s

Max öppnar paket tillsammans med syster Johanna (Max mamma) :D

Matilda & Max <3

Micke & Mamma & Max <3

Johanna & Matilda & Mamma & Cissi <3

Matilda & Morfar <3

Och den snygga tomten, som inte kunde
stanna länge :p

SLUUUUT ! :D BYYYEEEEEE BITCHES ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0