Rebecca my girl

Tjuhuu!
Dagen började inte så jätte bra, var ganska grinig över attg min lärare aldrig hjälpte mig!
Men de är tur att Rebecca finns som gör ens dag med hennes knäppa humor, man skrattar seriöst tills man inte får någon luft! Tur att hon finns alltså!

Hatar verkligen vädret, man blåser ju nästan bort så fort man går ut! När ska de sluta blåsa?
Och är det sant att världen kommer torka ut om inte klimatet förändras?
Aja allt annat i mitt liv rullar väll på ganska bra, går lite upp och ner vissa dagar men försöker iaf bita ihop!
Vi får se hur denna dagen slutar, gör väl ett inlägg senare under dagen.


Rebecca min lilleplutt!
Måste bara säga att jag ser sjukt blek ut ? :s


igår kunde det ha varit 13 månader...

Kommentarer
Postat av: sanna päääärssåån

Snääälla, kan man inte få ett videoinlägg?!:D

2011-12-01 @ 14:10:39
URL: http://sombiie.blogg.se/
Postat av: Julia

Jodå det får jag se till att fixa någon gång ! :D

2011-12-01 @ 19:17:54
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0