sitter i sängen och väntar...

på att jag ska orka gå upp och duscha.
Har fixat in bilderna på datorn nu och även på de lilla jag köpte i göteborg och de jag köpte här om dagen, dock har jag glömt en påse hos Olliwer så de får ni se någon annan dag !:)
Aja imorgon är det nyår och vet verkligen inte vad jag ska ha på mig!
Kul att man kommer ha världens panik imorgon.
Men allt annat är fixat och klart iaf, och ska väl tacka Olliwer för de eftersom det är han som fått fixa.
Blir iaf hemma hos honom, är inte så jätte många som ska dit, men det är ganska skönt att slippa människor överallt. Innan tolv slaget så ska vi se till att vara på sandgrundsbron där vi ska kolla på raketerna.
Hoppas på en bra nyårs kväll och på att 2012 blir ett år utan en massa problem!
Året kommer iaf börja bra, jag åker till Gran Canaria den 11/1-2012 ! Ska bli väldigt skönt att komma till värmen, synd bara att jag är fett flygrädd ! Men aja får hoppas på att det går bra.
Men nu ska jag äta sen gör duscha och göra mig lite smått iordning sen upp till Olliwer.
Här har ni några bilder.

En rosa morgonrock, tofflor, smyckehängare, trippeltång, doftsaker,
parfym, "wax", kamera värska, paradisask, pengar, Gran Canaria resan,
onepicen som finns på någon bild, systemkameran, sen de jag fick av 
pappa på morgonen. 

De jag köpte i Göteborg. 

Kosta 898kr från misäy :) 

Dessa leggings är från Zara kosta 399kr. 
Sen köpte jag en klänning den jag hade på julafton men vet inte vart den är 
så blev ingen bild, men ni såg lite av den på någon bild. 

Från stan 2 tröjor endast, skulle köpa ett par jeans men såklart så fanns dom
inte kvar, bara i fel storlek och då gav jag upp!


Vero Moda 179.95kr & GinaTricot 99.00kr ;)
Och på den beiga trröjan är de svarta "lappar" på armbågen eller 
va man ska säga. Har bild på de men tar fan år att ladda upp, bara för jag råkat göra mammas internet segare än segast -.-
Lixom jag har redan ätit och duschat , medans bilderna laddat upp. CEPE! 
Men aja ska väl gå eller något nu. 

Tycker ni kan börja kommentera endel inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0