ska försöka fixa Moas header!

Sitter hemma i Olliwers kök och försöker få ihop en header till Moa. 
Får se om jag kan fixa de dock, dags för mig att försöka lära sig också.
Har haft en jätte bra dag tillsammans med Moa & Olliwer på bergvik, efter en stund kom Pontus och så käka vi på donken sedan drog Olliwer och Pontus för dom orka inte vänta på att vi skulle käka klart.
Sen tog jag och Moa bussen in till stan och på torget var Olliwer & Pontus. 
Olliwer jag och Moa tog bussen hem till dom.
Sen kom Pontus med sin dator som Olliwer skulle fixa, o under tiden var jag med Moa och hennes kille Julius och typ spela något spel med hennes mamma. 
Sen följde Moa & Julius med hem till min mamma där jag packade lite saker.
Innan vi gick hem mötte vi Johanna, som jag sedan följde till 4:ans busshållsplats vid Olliwer. 
Sen gick vi upp och nu har Olliwer fixat min system kamera. 
Snart ska vi ta oss ett bad, sen blir det väl film eller något. 
Köpte frästen 2 tröjor som ni får se imorgon tillsammans med julklapparna för nu har jag ju fixat kameran. 
Men aja godnatt och hejdå PUSSS ! ;*

Moa & jag! Btw fick denna onepice i julklapp :)

min nya vän, fick i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0