toppen kväll/natt!

Hade super mysigt igår kväll/natt med mina söta vänner Jessica & Olliwer.
Satt och kollade en massa filmer och sen ladda Jessica ner sims 2 på min dator för blev sugen på att spela pga att hon spela, så satt och spela ganska länge. Och nu försöker jag ladda ner sims 3 istället, men de dampar ju sönder. 
Tror vi gick och la oss runt 09.00 imorse och vakna 15.40 haha, men vi har ju lov så va spelar de för roll någon natt måste man ju va vaken^^
När vi vaknade gick vi ner o slappa i soffan lite, sen tog vi bussen hem till Olliwer och nu ligger jag och Jessica i sängen & Olliwer sitter såklart vid sin älskade dator!
Får se vad som händer sen, just nu är jag inte så jätte trött men de ändras nog väldigt fort. 
Ni får ha det så bra, puuuuuuuuuussssssss ! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0