Börja om på nytt!

Hej & förlåt!

Förlåt för så dålig uppdatering. Men allt har blivit knas i livet igen, alla tankar som bara snurrar runt i skallen på mig och känslan av att inte känna sig levande...
Men har bestämt mig för att börja om livet på nytt nu! Bara leva och ta dagarna som kommer, det blir inte enklare av att gå runt och deppa har jag räknat ut nu. Visst det kommer bli svårt men jag har mina vänner och familjen som finns där för mig.
Det är synd att en sån underbar människa kan bli en helt annan person.
Men det är bara att acceptera läget och gå vidare.
Jag ska verkligen komma ihåg att uppdatera mig, men har inte kännt någon ork till något längre.

Aja, just nu sitter vi och jobbar med våran hem sida.
www.aquahotel.se kolla in den! vi tävlar om 20 000 kr tänk om min grupp har den turen och vinner!!


gammal bild, men har inga nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0