deppig dag!

Nu sitter jag hemma och väntar på att Ronja ska bli klar och komma hit så vi kan åka ner till stan, ska köpa ny brunkräm sen får jag se om jag hittar något annat har inga pengar kvar typ.
Sen åker vi tillbaka hem så får jag se om mamma vill åka till mormors grav, behöver prata ut lite...

Aja hade iaf engelska prov sista lektionen nu och trodde jag skulle få världens utbrott fattade ingenting, allt var jätte svårt men svarade på lite iaf. Får se hur det gick men antar att jag får göra mera någon annan dag.
Nu ska jag fixa till mig lite ser ut som ett troll !



Det är svårt att glömma någon som man verkligen älskat,
hur fel han än gjorde och hur dåligt det än var så är det sjukt svårt!
Jag känner honom så väl, jag vet vem han egentligen är jag vet
allt om honom!
Vet att folk inte förstår sig på mig, men det enda jag gör är att följa
mitt hjärta och det kommer jag alltid göra, tror jag på något
som jag vill kämpa för så slutar jag inte.
Jag gör det som känns bäst för mig, så vad som än händer nu
så kommer han alltid finnas kvar i mitt hjärta, hans plats är just
nu oslagbar. Jag vet att han inser vad han har gjort och jag
vet att det tynger på hans hjärta.
Jag hoppas att allt en dag blir bra igen, men vi båda behöver
tid att tänka vad som är bäst för oss båda.
Han var faktiskt den bästa killkompis jag hade innan våra
hjärtan slogs ihop. Därför är detta väldigt svårt för mig,
och han gav sitt hjärta till mig igår och det är något jag
kommer ta väl hand om, jag kommer aldrig lämna de eller
låta något illa hända de, vad som än händer så kommer jag
bära på det. Tro inte att jag glömmer dig i första taget!

Kommentarer
Postat av: okänd

du måste tänka på om du mår bra med den killen eller inte julia ? är det värt att han sårar dig så mycket ?

2011-12-06 @ 13:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0