Fel av mig

Hej på er!

förlåt att jag inte uppdaterar mig, men orkar inte gå in på bloggen så länge jag har den hära headern, och har inte så mke nya bilder och inte hunnit fixa, men ska göra de så fort jag tänker på det.
Dagarna rullar på och jag börjar få mer krafter att kämpa mig igenom dagarna.
Inatt sov Emma Jahnke hos mig, hon fick mig att skratta sönder på kvällen kunde verkligen inte sluta!
Tack Emma för att du stöttar mig så som du gör!

Just nu sitter jag i skolan och har engelska.
Sen efter skolan ska jag hem och bara ta det lugnt.
Imorgon blir de bio med några underbara tjejer från klassen, sen ska några va oss sova hos Jessica.
Men nu ska ja läsa vidare, pusspuss !

 



aja lite ego, men inte lagt upp bilder på länge ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0