Har skaffat internet nu!

Hej igen!
Blev ingen Ikea idag, jag kände mig sjukt trött och dålig så åkte hem och vilade.
Sen ringde jag pappa och fråga om vi kunde fixa internet och han skulle tänka på de sa han.
Och när han kom hem så frågade han om vi skulle åka och så gjorde vi de.
Vi åkte till Telia butiken i stan, och uuusch när vi kom in och tog en kö lapp så fick vi 239 och så var det bara 202 !! Fast som tur var så hoppade dom över några nummer eftersom ingen hade lappen.
Sen såg jag i papperskorgen bredvid mig attt nr 216 låg där haha så bad ja pappa kolla och han bad mig ta upp den! Jag bara nej men det kan jag ju inte göra fattar du väl?
Han bara jo, och knasig som jag är så gjorde jag de... fräsch, men det låg bara papper i den ändå.
Och aah jag och pappa är som vi är ... Men som tur va känade vi på att ta den, annars hade vi nog fått stått där i 2h.
Aja sen när vi kom hem så fixade jag allt.
Sen satt jag och väntade på att Emma skulle komma hem för vi skulle ut och ta en springrunda.
När hon va de så tog vi bussen ner till sundstakärn och sprang 5 varav runt och de är 5km! Är faktiskt nöjd för har inte varit ut o sprungit på SKIT länge!
Men tack Emma för att du följde med, va väldigt kul att springa med dig och prata ut om saker oting.
Aja nu ska jag inte babbla sönder!
Sov så sött nu alla Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0