Hemma idag

Hej alla söta läsare!
Idag ligger jag hemma i soffan med världens hosta, sjukt jobbigt!
Ska ta lite hostmedicin sen så jag orkar gå ut o ta lite frisk luft.
Ikväll blir det bara att vara hemma och mysa med min älskade mamma.
Måste bara klaga lite, värmen i hela lägenheten är trasig och de sa att de skulle fixa de idag, men när jag vaknar fryser jag fortfarande ihjäl tycker det är sjukt dåligt för det är nästan kallare inne än vad det är ute!
Hoppas f*n att dom fixar det idag, annars blir jag antagligen bara mer sjuk.

Aja jag ska köra till med en frågestund på bloggen ikväll tänkte jag så passa på och fundera ut lite frågor ni kan ställa till mig så ska jag försöka fråga på så mycket som möjligt. Men de fixar jag sen ikväll.
Nu ska jag klä på mig lite varma kläder tänkte jag, sen får jag se vad jag hittar på.

Sen tycker jag att ni ska följa denna underbara flickans blogg http://emiliahmariakvist.blogg.se/  !! <3
Hoppas ni gör de!

Pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0