ibland är ni killar för mke!

Tjjuuuee! :D

Har så otroligt tråkigt, på samma gång som jag är så sjukt sur på allt just nu!
En sak jag verkligen stör mig på just nu är KILLAR!
Det finns en sak dom verkligen kan, och det är att såra tjejers känslor eller bara krossa hjärtat för en totalt.
De förstår inte vilka känslor och vilket stort hjärta vi tjejer faktiskt kan ha!
Jag går igenom en väldigt jobbig period just nu, men hoppas allt blir bra snart.
Men just nu vill jag ge min kraft till några av mina tjej kompisar som inte mår så otroligt bra just nu pga killar utan hjärtan.
Och eftersom jag är en sån som oftast tar mina vänner för mig själv så vill jag hjälpa dom i första hand.
Jag har försökt tillräckligt för att få det bra för mig själv just nu och känner bara att jag ger upp de nu och hoppas på att ett under sker för mig iställe.
För det värsta som finns är att se sina vänner ledsna eller hur? Det tycker iaf jag, så därför ska jag göra allt jag kan för att få dom att må bra igen!
Aja nu lämnar vi problemen för en stund.

Efter skolan drog jag hem och städade rummet, duktigt av mig.
Sen åkte jag och pappa på utvecklingssamtal, och det gick faktiskt toppen bra min mentor värkar tycka mke om mig (y) Men måste bara säga att hon är verkligen världens bästa o goaste lärare man kan få!
Sen träffade Ronja & Mommo en sväng, sen drog jag hem och käka sen duscha och nu sitter jag här och ska snart sätta på en film, och taggar inför den långa dagen i skolan imorgon! börjar 09.30 & slutar 12.00 SKÖNT ! :)

Aja som sagt imorgon ska vi iaf på bio och då ska vi se på Twilight - Breaking Dawn, alla säger att den är jätte bra, hoppas jag också tycker de då.
Sen ska några av oss tjejer sova hos Jessica som jag kanske skrev förut?
Blir en massa kulkul hos henne på kvällen.

Ha en bra kväll, o dag imorgon.
Puss & Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0