Inge internet hemma

Hej på er!

Förlåt att jag inte bloggat men är hos pappa nu och har inte tänkt på att fixa internet men ska försöka komma ihåg de!
Har haft ett kanon lov kan jag lova!
Just nu sitter jag i skolan och ska ha svenska.
Efter skolan blir det hem till mig med Lova och så ska hon hämta sina saker sen ska hon och träna och jag ska med mamma till mormors grav och tända ett ljus från mig för jag var inte hemma när mamma var och gjorde det.
Sen ska jag hem och vänta på att hon kommer hem igen så ska jag antagligen sova hos henne.
Men här får ni några bilder från tjejkvällen !:D


 




Det var fler tjejer där såklart men de var dessa bilder jag fick av
Rebecca. Men hade en jätte mysig kväll iaf tack tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0