Jag fixar detta!

Hej mina söta läsare!
Efter en otroligt bra & läskig dag igår så blev det att jag sov hos Ronja för ingen av oss vill sova själva.
Hände massa läskigt igår så vi var liv rädda haha.
Imorse vaknade vi runt kvart i 4 tror jag det var.
Då gick vi upp och käka frukost sen gjorde vi iordning oss, sen hem till mig fort så jag fick byta kläder och sen åkte vi ner till stan.
Resten av dagen behöver jag inte ta upp för den blev verkligen skit!
Tur att jag har mina vänner och min mamma som finns här för mig.
Det enda jag ska göra nu är att glömma bort och kämpa vidare.
Det kommer en ny dag för oss alla.
Nu ska jag ta och sova ni får ha de så bra puss på er !
Kom gärna med förslag på vad jag kan hitta på för roliga saker till bloggen, typ frågestunder och sånt.
Godnatt ! <3




älskar dig min bästavän Ronja Löfgren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0