Mattteee -.-

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat men som sagt så är jag hos pappa och har inte skaffat internet än, men ska göra det idag om han har tid.
Har sovit hos Lova nu i 2 dagar för hon ska slippa sova själv, men inatt ska jag sova hemma för nu saknar pappa mig :p
Efter skolan blir det Ikea med Lova hon ska kolla lite saker till lägenheten och jag ska vara med o få va smakråd.
Sen hoppas jag att pappa kan komma till Bergvik så vi kan fixa internet och så slipper jag åka buss hem ;)
När jag kommer hem får jag se vad jag hittar på, funderar på att bara ta det lugnt.
Aja vi får se hur det blir med internet. Ska försöka komma ihåg att blogga imorgon när jag är i skolan.
Just nu har jag matematik och usch va det är jobbigt !!! :((
Men hare bra gott folk <3


OBS: inte fixad så speciellt idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0