Upp & ner

Hej kära läsare!
Dagen började med skola, och tur som vi i klassen har så fick vi sluta 13.40 ungefär.
Fast visst synd att våran gosse lärare var sjuk, men ibland kan de behövas en dag som måndagen.
Och imorgon slutar vi 13.50 tror jag?
Aja efter skolan så följde Lova med mig och höll mig sällskap när jag solade.
Sen drog jag hem och bara tog de lugnt framför tv:n.
Men sen vart de väldigt drygt så jag ringde Bella och kolla vad hon gjorde och fråga om hon hade lust att ta lite kort ute.
Så jag mötte henne i stan så åkte vi upp till krp, där hon lämnade saker sen upp till hennes syster för att låna hennes kamera, och sen till CCC för att ta kort.
Men såklart så var de inte våran stund, var skit kallt och ena batteriet dog men som tur var hade hon ett till med sig, men vad hjälpte de?
Ingenting hann ta typ 8 kort och alla va cp konstiga innan de batteriet också dör.
Så då drog vi till donken och käkade pomes, sen gick vi till torget för att ta bussen hennes gick om nån min och så som vi kollat på mobilen skulle min också gå då, men nej såklart så ska oturen vända sig mot mig!
Min buss kom om 26 MIN !
Så ah blev helt ensamen, och jag orkade verkligen inte så på torget i 26 o frysa, så mobbad som jag är gick jag tillbaka till donken och satte mig och väntade på att bussen skulle komma dit.
Sen när jag väl kom hem satte jag på mig mjukis kläder, sen käkade jag och sen gick jag ut och träffade David Nilsson som jag inte varit med på 1 år ungefär.
Kändes jätte skönt att träffas och prata som vi gjorde förr, pratade om allt möjligt men mest om familje problem och sen ganska mycket om skolan.
Sen åkte vi båda hem.
Men var skönt att kunna se honom igen, för en gång i tiden var han som min lillebror!
Och hoppas att vi kan bygga upp den vänskapen på nytt.
Nu ska jag iaf sova är skit trött!
Har inga bilder att lägga upp just nu, får se om Bella skickar de bilder vi han och ta imorgon så kan jag lägga upp dom hur fula de än blev.
Puss & kram sov så sött allihopa ! :D <3


livetärintealltidenkelt,detfinnsmotgångarmanmåstetasigigenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0