Världens bästa MAMMA !

Jag och mamma har haft en jätte mysig kväll, käkat god mat tsm och sen blev det glass gottgott !
Nu sitter vi vid tv:n och kollar på "den som dräper" ett danskt program.
Sjukt skönt att få ha en mamma kväll någon gång. Är så sjukt glad över att du finns här för mig mamma, jag behöver dig verkligen just nu, du gör mig så sjukt stark!
Jag vet att det kommer nya, alla får en andra chans.
Det är svårt att släppa taget om något som en gång var underbart, men bara man vill och kämpa så klarar man det tillslut.
Jag kommer inte glömma det vi delat för det va faktiskt väldigt bra, men någon gång får alla kapitel ett slut, antingen är det bra eller så är det dåligt och denna gången var inte turen vid min sida.
Det viktigaste just nu är att jag har mina vänner vid min sida och min familj.
Hoppas allt en dag blir bra, men de kan ta tid och tid får det ta.

Nu ska jag kolla klart sen ska jag göra mig iordning för kvällen.
Puss & Kram!


älskade mamma! <3
haha gullig jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0