1 år med älskling idag!!

Hej på er!
Haft en jätte mysig helg orkar inte skriva vad jag gjort tyvärr.
Blir snart ut och träffa Emelie så fort jag käkat. Älskling åkte till Arvika förut för att praova hos hans mammas kompis. Han hade nämligen lov förra veckan tråkigt nog men får se om jag kanske åker till honom på onsdag annars kommer han ju på fredag.  
Och idag är det en mycket speciell dag för idag har vi 1 år tillsammans ! 

Idag var det 1 år sedan vi tog varandra i hand, du är det bästa som hänt mig. Det har hänt saker som inte borde fått hänt, men de är glömda nu och allt är som det ska. Med dig mår jag som bäst, jag skiter i vad folk tycker eller tänker jag älskar dig för den du är! Du är den finaste kille jag träffat och jag hoppas på att få ha kvar dig till min sista dag, du är nyckeln till mitt hjärta, och mitt ...hjärta kommer tillhöra dig så länge du vill bära på det. Det finns bara en som du och jag är glad över att just jag fick ta del av dig. Vill bara att du ska veta detta, Du är det bästa som har hänt mig och jag älskar dig enormt mycket!
Olliwer Grönvall ditt namn är inristat i mitt hjärta föralltid !! ♥♥



Har tyvärr inga nya bilder på den hära datorn med ska se till
att det får bli några. ÄLSKAR DIG OLLIWER GRÖNVALL <3


Så kul har jag just nu , så ni vet asså -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0