Blir att sova faktiskt!

Tjue alla söta läsare!

Måste säga att ja och Bella va skit duktiga som satt kvar i skolan 1h efter vi slutat och jobba stenhårt, fast de var inte meningen att sitta kvar men OMER kom inte och sa till oss.. tror att han hatar mej :/
Menmen vi fick iaf väldigt mycket gjort, vi håller på att bygga vårat hotellrum och de är faktiskt kul!
Efter de så drog jag hem till mig och tog det lite lugnt, sen efter typ 100 år så kom äntligen Mommo och Ronja ut!
Vi gick och satte oss vid Färjestadsskolan för jag och Ronja skulle typ hem och äta så orkade inte gå upp till rud.
Gick hem och käka med min underbara mamma som fyller år, blev kött o pomes och en jätte god sås.
Sen drog jag ut och träffa Ronja och alla igen på rud, sen drog jag hem och kolla tv med mamma och nu ligger ja i sängen och funderar på att sova, väntar bara på att Isabella ska ha fixat klart min header om de nu funkade med bilderna jag skickade. Tack älskling för att du hjälper mig! <3

Godnatt med er och sov gott för de ska jag göra ! Pöss :D


ego tjejen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0