Cepe Lova <3

Tjuetjue !

Sitter i skolan med min söte lilla Lova och jobbar med matte!
Har inte kunnat blogga eftersom jag inte haft internet och i skolan har vi knappt haft datorn dom 2 dagarna som jag inte bloggat. Men ska fråga om jag kan låna mammas internet ikväll, och sen på fredag så är jag ju hos mamma en vecka och då kommer ja blogga så fort jag har tid, har ju lov då så vet ej vart jag sover och om jag har datorn med mig, haha kanske ingen bryr sig om men så ni vet.
Har varit med älskade Lova & Oscar & min älskling Olliwer dessa 2 dagar som varit, vi har haft jätte roligt och en massa mys.
Idag blir det hem och städa efter skolan sen kommer kanske Rebecca och Jessica och sover hos mig och då får vi se vad vi hittar på.
Älskling åker idag men som tur är kommer han ju på fredag!
Aja nu ska jag jobbar vidare får se om ja bloggar ikväll de märks då.
PösssPösss ! :D




söta tjejer ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0