Har inte orkat blogga, livet har varit för mycket!

Förlåt för att jag inte bloggat på 100 år.
Men allt har varit så mycket just nu, har inte haft mina bästa dagar kan man säga.
Men lovar att jag ska ta tag i bloggen på riktigt nu och fixa till den när jag fattar hur man gör !?:p
Om någon skulle kunna hjälpa mig vore de skit snällt.

Idag var det ju såklart skola, efter skolan drog jag till rud och mötte Ronja så gick vi hem till henne sen hem till mig så jag kunde lämna datorn. Sen kom Mommo utanför mig så tog vi 3 bussen till stan för jag skulle köpa en present till min älskade mamma som fyller år imorgon!
Får se vad det blir imorgon, men de kommer ni få veta imorgon kväll :)
Puss & kram och förlåt för att jag bara sket i bloggen hoppas ni som läst den börjar läsa igen (y)


Är brunhårig igen btw :)


Min älskade Ronja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0