Kallt de ska vara då!

Hejhej!

Blev inte att hämta hårförlägningen idag utan hon tar med den till skolan imorgon, så jag åkte hem käkade och tog det lite lugnt sen gick jag ut och träffade Mommo & Victor, så va vi uppe hos Victor ett tag för dom höll på med moppen och shite.
Sen gick vi ut och träffade Ronja & Sofia så var vi med dom och massa andra.
Va ute väldigt länge orkar inte skriva allt, men sjukt skönt vare att komma in man fryser ju nästan ihjäl ute!
Juste mina uggs gick sönder igår, så mamma hade varit och köpt 2 par nya, ett bra svart och ett par beige.
Orkar inte lägga upp en bild på dom just nu, men antar att alla vet hur uggs ser ut annars får jag göra de imorgon för er som inte vet ;)
Nu ska jag lägga mig och sova puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0