Sover hos Älskling <3

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat, men har inge internet hos min pappa just nu men de ska skaffas.
Har varit med min älskling hela helgen och vi har haft de sjukt mysigt!
Är så sjukt glad över att jag har dig vid min sida gubben!
Idag har vi legat hemma i min soffa halva dagen och bara kollat på tv:n för Olliwer har såklart blivit sjuk, men det var ändå jätte mysigt. Sen åkte vi ner till honom och var här ett tag, sen in till stan för att träffa hans kompisar från skolan som skulle med tåget. Sen åkte vi hem till mig och käkade sen ner en snabbis och träffade Emelie & Amanda & Emma & Rebecca i min klass.
Och nu är vi hos älskling igen och ska snart ta ett bad sen sova.
Får se till att blogga mycke i skolan denna vecka om jag inte hunnit skaffa internet.
Just nu grejar Olliwer med sin moppe och jag sitter i sängen.
Men ni får ha det så bra pusshej! :D <3



Älskar dig min fina kille ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0