Söver hos Emelie!

Hej mina söta läsare!
Idag har klassen varit på CCC hela dagen och vi har lyssnat på en massa föreläsningar det var typ entrepenörer alltså sånna med eget företag som prata, och sen var det massa andra skolor där och typ massa företag. Det enda som gick och lyssna på som man inte dog av var Christer Fuglesang! Och sen typ någon som var värsta pajas och dansade.
Aja efter allt de så blev det med Emelie hem och vi gjorde kladdkakssmet och proppa i oss till en film som vi snart ska se klart. Sen åkte vi hem till mig och packade mina saker för jag sover här inatt och när vi va hemma hos mig hade pappa gjort mat och usch ja blev ju tvungen att trycka i mig lite, men nu mår inte min mage så bra alltså :p
Ska snart tvätta bort sminket sen sätta på filmen igen.
Börjar 9.55 imorgon en liten sov morgon får vi iaf!
Men nu får hare så bra, pusspuss !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0