Glad Påsk!

Glad påsk till er alla!

Jag har precis gjort mig iordning och sitter nu och väntar på Johanna & Micke & Max & Morfar som ska komma hit och äta med mig och mamma. 
Sen får jag se vad som händer.

Igår spenderade jag hela dagen i sängen, fast klockan 19.00 typ gick jag ut och träffade Sanna skulle hjälpa henne att sälja restaurangchansen.
Men när det var klart så gick jag hem och när jag var hemma färgade mamma håret på mig.
Sen när det var klart satt jag lite i soffan och kolla tv men mamma, sen blev det sängen igen.


Hoppas alla får en bra påsk, Puss & Kram ♥♥




Kommentarer
Postat av: Jecca (Jessica)

Detsamma!



Känner igen dig jätte mycket, speciellt på headern ^^

Har vi träffats nån gång förut? c;

2012-04-07 @ 17:41:29
URL: http://jeccas.blogg.se/
Postat av: AMANDA-[FOTO]

SVAR: Tack!

2012-04-07 @ 17:56:04
URL: http://photoobymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0