Skit snö!

Vakna upp av att jag var kissenödig, så gick upp för att kissa och tror ni inte att det SNÖAR skit mycket när man tittar ut genom fönstret! 
Usch blev redan på dåligt humör, snön gör mig depprimerad och irriterad.
Så idag blir det bara att ligga hemma i sängen eller soffan för ut tänker jag inte gå!


Skönt med påsklov nu så man får vila ut sig lite. 
Började påsklovet med att sova hos jessica onsdag till torsdag med Emma. 
Vilket såklart va lika roligt som alltid! 

Eftersom jag inte tänker gå ut eller något så kan jag lika gärna vara duktig och läsa i svenska boken så kanske jag inte behöver sitta i skolan och stressa. 
Kort Kjol heter den, än så länge är den bara dryg. 
Handlar om en tjej som blivit våldtagen och kommer till någon gård där hon sitter på ett tak i typ 1 vecka, sen har jag inte läst mer. 

Men uppdaterar sen igen, puss! ♥
Hur ser eran dag ut? :)



Kommentarer
Postat av: Josephine

Sv: Hejsan.

Jo jag klarade mig allt, men jobbpasset var inte det roligaste.. Idag gör jag inte mycket, tvättid.. Du då?

2012-04-06 @ 15:01:23
URL: http://mylifemymess.blogg.se/
Postat av: johanna owens ♥

sv ; tack hjärtat!

2012-04-06 @ 16:48:19
URL: http://johannowens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-07 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0