~ Wanna find you there, wanna hold on tight

Nationella imorse och det gick väl bra!

Blev kvar 08.45 och började 08.00 snabb eller något? 
Men va ganska drygt ändå för jag fick sitta och vänta på Emma & Jessica för dom fick inte gå förens klockan blev 10.10 så va forever alone ett tag.

Men när dom var klara satte vi oss och gjorde en uppgift även fast vi fick sluta för dagen men duktiga som vi är så stannade vi. Klockan 12.00 hade jag utvecklingssamtal och det gick väl bra!


Sen åkte vi hem till mig en stund sedan in till stan och efter det hem till Jessica.
Men nu är jag hemma igen och har jätte tråkigt, ska snart packa åker till Kusten imorgon.

Försökte blogga från mobilen förut men blev helt knas varför vet jag inte?
Men aja kanske uppdaterar senare igen.


Jag tänker inte vara svag, tänker inte visa mig svag.
Jag ger inte upp, förklara för mig vad som är felet så löser vi det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0