Slappdagblire

Hej alla underbara! 


Min kväll/natt igår va kanon bra, hade det super kul tillsammans med massa goa människor. 
Som Josefine sa : Kvällen har bokstavligen innehållit blod, svett och tårar. 
Helt sant, men det finns absolut inte att klaga på, även fast det blev väldigt mycket "känslor" i slutet så hade vi lika kul för de. 
Men kan bli så ibland när man dricker, då kommer alla känslor fram när dom inte borde. 
Nu vill jag bara säga tack för en underbar kväll, om ni läser detta.
Älskar er alla!
 
 
Nu ligger jag i sängen och ska kolla film, är ganska trött faktiskt. 
Haha startade min gamla dator förut och kollade såklart i genom massa gamla och videos, har nog skrattat så mitt liv förlängst med flera år nu! 
Menmen, kommer såklart uppdatera mig sen igen fast först blire film The Notebook. 

Pussssålänge♥
 


bild i repris tror ja ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0