åhh underbart ...

att känna sig så frisk!
Åkte hem från matten för jag mådde så sjukt dåligt, så åkte hem till älskling och sov en stund. 
Sen fixade vi lite och sen till Bergvik för att hjälpa Susanne (hans mamma) att hitta en mobil, för hon köpte en ny. 
Sen käkade vi på Max sen hem och vila igen sen kom mamma och hämtade mig.
De första jag gjorde va att ta en varm lång dusch, super skönt!
Efter det kollade jag klart fuskbyggarna med mamma, och nu ligger jag här och ska försöka sova om det går har lite ont i huvet. 

Ni får en extra dag på er att gissa vad lilla jag har köpt!
Haha inte så kul kanske, men ändå något ni kan fundera på ;)

Sov så gott sötisar så hörs vi imorgon!
Puss & Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

ödla?

2012-02-16 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0