BadaBada

Hej på er!
Har haft en bra dag förutom att jag varit ganska trött till och från.
Vi fick sluta tidigare idag, fast dock hade jag och några andra matte prov att göra eftersom jag var sjuk den gången det var. Gjorde halva, och sen ska jag göra rästen imorgon. 
Åkte hem till Olliwer när jag var klar, för att träna med Moa men Olliwer följde också med. 
Va faktiskt väldigt jobbigt, men känns jätte skönt nu i efter hand. 
Efter vi tränat kom mamma och hämta mig o älskling för vi skulle snabbt till Skåre djuraffär och köpa en natt lampa till bäbisarna och på samma gång passa mamma på att köpa ett nytt halsband till min katt och sen någon vetamin till min kanin. 
Sen körde hon hem mig till pappa för jag skulle äta med honom och hämta rena saker tills imorgon eftersom jag sover här hos älskling inatt!
Mamma körde hem Olliwer under tiden sen när jag var klart tog jag bussen till honom. 
Har städat lite till ödlorna och nu väntar vi på att badvattnet ska bli färdigt så ska vi ta oss ett varmt bad, sen kolla på BigBrother! 

Hur har eran dag sett ut?
Och ska ni kolla på BB? :D


Nu ska jag verkligen fortsätta träna några gånger i veckan!

Puss & Kram ♥


Haha juste, på det dära "testet" jag gjorde för några dagar sen, så såg mamma något konsigt o ringde mig, de vara de dära med om jag använder deodorant och där hade jag svarat nej!
Men SJÄLVKLART så anväder jag DEO! Haha svarar nog nej på fel fråga eller något...

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

- Kul att du är med & tävlar! Lycka till :D

2012-02-22 @ 22:00:55
URL: http://honjennifer.blogg.se/
Postat av: Deqa

Sv: Haha mm :)

2012-02-22 @ 22:08:08
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

JA. du ska absolut testa zumba! det tar liiiite tid att lära sig stegen, för mig i alla fall. det är för att det är olika steg för VARJE låt och det är jag inte van vid :D hihi men det är KUL :D

2012-02-22 @ 22:35:25
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hahah nej, men jag lyckades igår hahah :DDDD

mysiiigt :DDD <3

2012-02-22 @ 23:14:42
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0