Bajs internet!

Hej på er! 
Förlåt för att jag inte uppdaterat, men igår när jag kom hem till pappa så funkade inte internetet så kunde inte blogga. 
Men nu har jag fixat dom som svarade rätt på vad jag köpt iaf. 
Det va inte alls många av alla som hade rätt!
Men här är dom,


Jooiii & Jessica visste dock redan om de, men ah dom hade iaf rätt så :p 

Anonym vet jag ju inte vem det är, men hade också rätt. 

Ebba Jacobsson är vinnaren av "gissa rätt" 
och eftersom jag har känt dig sen jag var liten Ebba så jag ska köpa något fint till dig! 
och här får du din länkning!
http://livetmedjapp.blogg.se/


Tog bilden från din blogg, hoppas inte det gör något? 
Du har en jätte fin blogg Ebba och jag kommer följa den varje dag! 
Saknar dig vännen! ♥

Och här har ni min bäbis !! 
Dock har Olliwer köpt 2 till men har ingen bild på 2 än men de kommer!
Här har ni Heimer som han heter än så länge, vet inte om det är en tjej eller kille än riktigt för hon/han är bara 4/5 månader än så länge och de andra 2 är 6. 


Alltså var rätt svar en ödla!! :D


Dag 15 - mina drömmar

Jag har inte direkt några stora drömmar, utan tar mer dagarna som dom kommer. 
Men det jag drömmer om är iaf en bra framtid! 
Mer kan jag inte säga just nu, har inte riktigt några större planer som sagt. 
KramKram ♥



Kommentarer
Postat av: Ebba

tack, vad fin du är julia! :) <3

2012-02-19 @ 13:44:13
URL: http://livetmedjapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0