~Changing all the time

Tjululuu!

Ah dagen började ju såklart med skolan. 
Sen blev de stan en sväng med Jessica och sen hem till Olliwer en stund.
Nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen sen får vi se om jag sover hos Olliwer eller inte. 
Tror inte de blir så. 
Men aja pusss :*
Dag 07- min bästavän

Min bästavän är Jessica Blom!
Lärde känna henne efter ett tag i skolan. 
Vi går i samma klass och känns väldigt skönt att ha henne där!
Haha de som är så skönt är att vi har lika "dålig" humor och skrattar åt ingenting och så är vi båda lika fjantiga haha!
De är alltid lika kul att vara med henne och jag litar på henne till 100% & mer än så!
Kan berätta allting för henne, för jag vet att de som sägs mellan oss stannar mellan oss!
Jag älskar dig Jessica Blom min underbara vän! ♥


Världens finaste tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0