Förlåt igen!

Förlåt igen för att jag inte uppdaterat mig, men har ju lov och haft mycket för mig!
Igår somnade jag till andra filmen därför jag inte svara på kommentarer, och idag när jag vakan så gjorde jag mig iordning sen upp till Olliwer för att städa bort allt från igår. 
Sen gick jag hem och städa o diska för mamma har namnsdag idag så ville göra fint åt henne!
Nu ska jag gå över till min syster o micke en sväng, sen kommer även mamma dit! :D 

Ja svarar på alla kommentarer senare ikväll för jag orkar inte sitta inne just nu! 
Hoppas alla har det bra,
Kram♥


Gammal bild :p

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Hejsan!

Nu är äntligen veckans bloggar uppe, lite försenat.. Men bättre sent en aldrig? ;)

Kika in & kolla om det blev du? Om inte, var med igen!



Direktlänk: http://honjennifer.blogg.se/2012/february/vinnarna-ny-tavling-1.html#comment



KRAMIS

2012-02-28 @ 18:53:23
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0